Sunday, January 3, 2010

SELANG SELI PRESTRO 2009

Saya terima email daripada Dato Khalid Saad pada 01.01.10. Dia cuba membuat comment dalam blog kita tapi tak lepas. Tak tahu pula sebab nya. Saya telah copy mail itu dan poskan kesini.
Harap Maklum.




John
Aku kena buat lporan dalam blog ini pasal komen yg aku post dlam blog setiakawangolf tak keluar...katanye subject to approval. Tolong chek sikit sqd.
Aku nak amik kesempatan bagi semangat sikit kpd 3 sahabat kita yg tak bernasib baik dlm PRESTRO namely John Hamzah, John Ramli and Hashim Yahaya. I have played with the 3 of you many times. Believe me my friends, all of you are good golfers. But I just could not point out what is actually wrong with your game. Nak kata tak consistent, Tiger woods pun kekadang meragam jugak. Yg pasti you know what is not right and my suggestion is work on it. Ingat tak
aku merana selama 8 bulan sebab "shank" punyal hal. Tapi aku dapat atasi masalah itu sikit demi sekit. Sekarang dah tak shank lagi. Kira2 you kena tabah dan kerja keras. Itu tip aku.
The Annual Grand Slam is around the corner...who knows you can be the champion

Khalid Saad

1 comment:

  1. Dear Squad Khalid,
    Terima kasih diatas pandangan dan nasihat Saudara. Lagi besar terima kasih ialah kepercayaan Saudara bahawa saya boleh jadi Champion. Ahem Ahem

    Koljohn

    ReplyDelete