Saturday, April 3, 2010

SETIAKAWAN RANKINGS BAGI BULAN MARCH 2010

Hello Members,
Nampaknya persetujuan supaya kita adakan Juara Monthly untuk tiap tiap bulan akan terlaksana kali ini. Juara Monthly kita yang pertama ialah Dr Khalil. Ini bagi bulan March 2010. Tahniah diucapkan. Perlu Saudara ingat ini hanya untuk bulan Mar 2010 je. Bulan depan akan ada members lain yang akan mencuba mendapat Top Rank pula.
Bagitu juga overall mungkin orang lain. Yang ni kena tunggu postings berikutnya. Sabar.
Salam.

Setiakawan Mengatur Ranking Semula.








1 comment:

  1. Dato Amin,

    Izinkan saya mengucapkan SYABAS kpd Dato diatas usaha gigih Dato mengeluarkan FEDEX standing dan hcap baru tepat pada waktunya. Saya percaya Dato telah mengorbankan banyak waktu membuat benda ni. SALUTE

    Saya tak ada komplen langsung kerana saya percaya system kita sudah "perfect". Cuma ada beberapa perkara yg ingin saya bicarakan

    Pertama. Tahniah kpd Dr Khalil yg telah menjadi golfer of the month. Dalam diam diam kawan kita ni jadi juara. Saya ingatkan T.S Nik yg akan memenanginya sebab dia jadi overall winner sebanyak 2 kali bagi bulan march.

    Kedua. Tahniah juga kpd sqd saya Kol John kerana berada dalam kumpulan TOP 10. Boleh tahan juga sqd saya ni. Tapi sqd yg lagi sorang tu, MJHim nampaknya kena bekerja lebih gigih lagilah.

    Ketiga. Saya sedih sebab hcap kena potong satu. Tapi tetap tak komplen. Bulan April ni kalu main satu flt dgn Kol John atau MJHim parah sikitlah sebab kena bagi 10 stroke kpd mereka. Kol Mutalib pun gumbira gak sebab dapat 2 stroke. UUI.. Raden kena potong satu tapi tetap dapat 7 stroke...pengsan den.

    Keempat. Saya kesian dgn sahabat karib saya, sdr Aziz Norman sebab dia pun kena potong gak. Ini macam Aziz boleh main scratch dgn saya. Boleh ke?

    Last sekali. Kpd RADEN saya membuat permohonan untuk bermain satu flt dgn empat member yg baru dapat hcap 14 iaitu...Dr Khalil, RK, Dato Amin dan saya untuk permainan hari rabu yg akan datang...8 Apr. Semoga permohonan ini mendapat pertimbangan yg sewajarnya. Baru kami tak payah gaduh gaduh pasal stroke.

    Salam

    ReplyDelete