Saturday, May 29, 2010

SETIAKAWANGOLF RANKINGS AS AT END OF MAY 2010


Saya rasa Saudara sekelian telah pun tahu kedudukan rankings Setiakawan hingga akhir bulan Mei 2010. Ya. Dr Khalil Ramli ialah top Rankings kita sehingga akhir bulan Mei 2020. Well Done Dr. Locum kena jaga klinik lebih lama supaya Saudara dapat mengekalkan kedudukan. Kedudukan keseluruhan, sila lihat dibawah ini:











Dato Khalid Saad ( Dato K ) yang bulan lepas nombor 1, sekarang ni dah jatuh nombor 2. Tan Sri Nik Ismail yang dulu nya nombor 2 dah jatuh kenombor 3 lak. Dato Amin, Kol Mutalib dan Kol Ramli Kinta kekal tempat masing masing sementara Mej Sardon Kaprawi dah kena potong oleh Mej Rustam yang dulunya nombor 8. Nampaknya kedudukan nombor 4 hingga 8 saling ganti berganti macam World MotoGp lak. Potong memotong tiap tiap bulan. Bagus lah tu supaya kesemua nya mencuba yang terbaik mungkin untuk mendahului.
Bagi pemenang piala piala terdahulu kurang menyerlah nampaknya melainkan Ramli Kinta. Yang lain – SIM diSurabaya, Nazri, sekarang nombor 26. SIM1/10 diPerth, MJHim sekarang ni nombor 31 dan Pemegang Piala Kejuaraan Setiakawan, Dato Yunus Long sekarang dinombor 23. Yang berkedudukan nombor nombor dibawah ni tertaklok kepada kekerapan bermain. Ada main adalah point. Kedudukan juga penting untuk mendapat tempat yang baik sebab tiap tiap kedudukan akan ada point melainkan mendapat kedudukan ke26 dan kebawah. Tapi tiap tiap minggu purata 30 orang bermain. Takkan lah tak dapat kalahkan 5 orang je untuk tempat ke 25. Itu 2 point.
Mengikut rekod terdapat seramai 104 members mengikuti Weekly Outings kita tapi kedudukan terakhir sekali ialah nombor 43. Seramai 20 orang dikedudukan itu. Points mereka ialah kosong, kerana telah mengambil bahagian tapi tak dapat kedudukan. Dengan itu points kekal dikosong. Harap harap yang dalam kedudukan disini akan cuba sekurang kurang nya naik setingkat. Tinggalkan mereka ditempat ke43 disana.
Semoga semua members akan kerap bermain dan mendapat kedudukan yang terbaik untuk masa masa akan datang. Melihatkan kebiasaan, mereka mereka yang pergi berlatih sabelum bertanding akan bermain baik. Contoh nya DNA selalu keRSGC atau Dato Isa keDriving Range atau MJHim berjumpa Balan (bukan P I Bala) sehari sabelum bertanding. Ini semua bukti – Practise Makes Perfect.

Ranking diKendalikan Oleh:













Salam.

Setiakawan DiDahului oleh Dr Khalil Ramli.

1 comment:

  1. Congratulations to Dr. Khalil Ramli for leading the SEGOY points of the Skawan Golf.
    Looking at Dr. Khalil's golfing performance during the last five months it would not be a surprise if he decides to change his profession!

    Anybody interested to buy a medical clinic?

    Congratulations Dr. Khalil.

    Salam,
    DNA

    ReplyDelete