Friday, April 1, 2011

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF DI NILAI SPRING PADA 30 MARCH 2011



Hello Members Sekelian,
Sori lah tak dapat hadir pada permainan kita di Nilai Spring pada hari Rabu lepas. Dah nak siap untuk gi ke Nilai Spring tapi saya terima panggilan dari anak saya Haniff. Dia dalam perjalanan ketempat kerja di ASTRO ( Riuh Pagi Era) dan terlibat dengan kemalangan kereta. Dengan tiang lanting. Kereta tak boleh bergerak. Kemudian dimaklumkan steering shaft patah. Terpaksa lah saya kesana. Tolong dia dapatkan tow truck dan standby nak hantar dia gi kerja. Mula kerja jam 6.00 pagi. Kira pada pagi dia tu lewat sikit. Tow truck pun tiba dan tarik kereta. Dah jam 7.00 dah. Kira kira kalau nak balek ambik golf set dan pegi ke Nilai memang lambat dan terpaksa terkejar kejar. Saya menarik diri. Sori lah RHM. Tak tahu lak samaada dia ada 9 full flight atau kurang sorang ( saya).
Anyway pada petang tu dah saya terima result daripada Panglima Handicap, Dato Amin Salleh. Dipamirkan keputusan pada hari itu.










Nampaknya Kol Shahidan menyerlah lagi. Tiap tiap minggu dia mencatatkan keputusan yang baik. Kali ni dia jadi Champion. Net 68. Kena potong satu stroke. Lepas ni main 15 lak.Deputy Champion pulak memang terra. Handicap 3, net 70, bermakna dia main gross 73. Kita nak dapat net 80 pun terkial kial. Walau bagaimana pun Syabas Wak. Yang menang Medal A dan B lak memang baik baik belaka. Yang mungkin terjauh sikit ialah Kol Dato Hamid dengan net 77. Saya ada bercakap dengan MJHim petang tu, dia kata di dapat net 77. Sama lah tu. Kira nya dia kalah on count back lah tu.
Lepas ni akan di poskan handicap baru dan Ranking akhir bulan March 2011.

Salam.
Setiakawan Ingin Menggalakkan Members menyertai SENAT 4/2011 di Kulaijaya Johor.

No comments:

Post a Comment