Tuesday, August 24, 2010

SETIAKAWANGOLF RANKING SEHINGGA OGOS 2010



Hello Members Sekelian,
Harap harap semua nya dalam keadaan sehat dan sejahtera. Oleh sebab tak bermain golf saya jangka ramai yang mengikuti pertandingan golf yang diadakan sekarang ini. Wyndham Championship baru selesai. Arjun Atwal dari India telah memenangi nya.
Syabas kepada dia. First time dia masuk dan dapat champion. Czech Open ditahap D4. Jeld Wen Championship pun baru selesai. Fred Funk menjuarai nya.
Kita Cuma boleh bertumpu kepada perubahan ranking kita. Terawal saya telah poskan ranking kita bagi bulan Ogos. Yang mendahului ialah Rosli Deli. Tapi bagi keseluruhan nya dia kebawah. Takpe, masih ada masa untuk membaiki kedudukan. Kali ni yang mendahului keseluruhan ialah Mej Rustam. Yang kedua Dato K. Dia berdua ni berubah ubah tempat nampaknya. Kalau mengikuti FedEx Cup pula, Ernie Els mendahului dan yang Top Ten ialah saperti berikut:

Dipamirkan dibawah ni kedudukan keseluruhan sehingga bulan Ogos 2010.





Diatursusun oleh:









Salam

Setiakawan Masih Berpuasa

Hayati Petikan Mekah In The Future



1 comment:

  1. Hi Skawan Gang,

    My Compliments to Dato' Amin and John for working hard over the Ramadhan to get the Skawan Ranking posted as at August 2010.

    Congratulations to Mej Rustam for leading the SEGOY points. I have achieved my target of getting within the TOP TEN, but.....aduuuh! I have to work hard after the Ramadhan to reduce the margin of more than 200 points with the TOP THREE!

    Tapi "golf is golf" dan banyak kemunkinan akan berlaku bab kata, "doktor pun sakit juga"!

    Saya perhatikan sambutan ahli-ahi skawan tahun ini begitu menyemarakkan dan sudah tentulah cabaran SEGOY akan menjadi hebat menjelang hujung bulan Januari 2011 nanti... kita tunggu.

    Saya tak sabar menunggu hari Rabu 15 Sep 2010 dan saya ada memberi isyarat kepada RHM agar kita bertarung semula di Staffield GCC, bagaimana?

    ........Mesti ambil peluang Lailatul-Qadar!

    Salam,
    DNA

    ReplyDelete