Sunday, August 8, 2010

KEDUDUKAN SETIAKAWANGOLF KESELURUHAN SEHINGGA JULAI 2010


Hello Members Sekelian,
Sabelum ini ada saya poskan kedudukan atau Rankings kita bagi bulan Julai 2010. Itu bagi bulan Julai je. Bagaimana pulak rankings keseluruhan lak. Dipamirkan dibawah ini kedudukan keseluruhan sehingga akhir bulan Julai 2010.





DiTadbir dan DiSusunAtur oleh:









Nampaknya johan bulan Julai juga ialah temapt pertama untuk keseluruhan. Dato K mendapat 752 point untuk mendahului kita. Tahniah Squad. Simpan itu Masa.Tempat kedua jatuh kepada Ayam Tambatan Dato Khairuddin, dolu dolu, Mej Rustam. Tempat ketiga jatuh kepada Kol Mutalib. Kita punya pakar pakar saperti Tan Sri Nik Ismail dan Dr Khalil Ramli nampaknya ditempat ke5 dan ke4. Kena kerja keras lagi Geng. Juara tahun lepas RK hanya ditempat ke7. Full attendance masih Kol Mutalib. Nampaknya hadiah tu masih kat dia. Convenor kita RHM ditempat ke11 dan saya ditempat ke12. Ahem Ahem.
Keseluruhan seramai 126 members tersenarai. Maknanya inilah members yang telah menyertai kurang kurang nya sekali. Walaupun bagitu kedudukan terakhir ialah ditempat ke 93. Ada 17 members dikedudukan itu. Kena keluar dari kedudukan ini pada masa masa akan datang. Kena dapat tempat nombor 1 hinga ke 25 pada Weekly Outings kita baru boleh dapat points. Sekurang kurang nya cuba dapat tempat pada permainan kita pada 09 Ogos ni di Kinrara. Kurang kurang nya selepas Raya nanti tak lah terakhir.
Salam

Setiakawan Akan Menyambut Kedatangan Ramadhan







2 comments:

  1. Kawan kawan sekelian,

    Saya sungguh GUMbira melihat ranking keseluruhan saya yg teratas sekali. Dah 2 bulan berturut2 saya berada di kedudukan ini. Lepas raya ni tak tahu le boleh simpan itu form. Mudah mudahan boleh.

    Ayam tambatan Dato Khairuddin (mej rustam)adalah juga ayam tambatan saya. Dulu masa saya panglima 2 Div di Penang, dia bertugas di 2 Bgd Ipoh. Masa tu dia bagi saya banyak stroke...maklum le Panglima. Sekarang ni dah scratch pulak. Dia ni memang merupa pencabar utama saya. Seorang golfer yg steady dan cool. Kalau bermain satu flt dgn dia saya memang gabra punya.

    Bulan Ogos ni macam mana nak kira ranking...dah nak masuk puasa dan tak cukup pertandingan untuk mengira point. Ini panglima Hcap kena jawab lah.

    Apa pun esok saya misti main di KInrara

    ReplyDelete
  2. Hi Skawan Gang,

    Saya turut GUMbira melihat Dato K gumbira kerana mendahului SEGOY points sehingga awal Ogos 2010 dan CONGRATULATIONS to Dato K. Sunggoh pun saya mencapai target yang saya hajatkan, mahu maintain dalam " TOP TEN" ( nombor 8 ) saya kurang gumbira bila melihat saya ketinggalan 204 points belakang Dato K..... adduuuh, banyaknya mata mahu catch up sebelum pertandingan SEGOY hujung bulan Januari 2011 nanti. Tak mengapa, saya percaya bakal-bakal jaguh lain seperti Rustam dan Dr. Khalil sedang mencuba memberi tentangan hebat nanti.

    Selepas berhehat pada bulan Ramdhan, nampaknya kenalah kita kerap ikut serta skawan golf setiap hari Rabu!

    Kepada John, puasa puasa jugak tapi saya percaya skawan blog tidak berpuasa dengan usaha gigih saudara.

    Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua.

    DNA

    ReplyDelete