Monday, August 2, 2010

HANDICAP BAGI BULAN OGOS 2010

Hello Members Sekelian,
Dipamirkan dibawah ni handicap kita yang terbaru. Ini untuk bulan Ogos. Seramai 114 members terlibat. Handicap terbaik masih dipegang Kol Dul Ngajis dengan handicap 3. Yang lain mengikut keupayaan masing masing. Saya telah menerima ball sweep beberapa kali tapi handicap telah naik ke 25 lak. Tak tahu saya, tapi terpaksa bergantung kepada Panglima Handicap.
Harap harap members sekelian akan bermain mengikut handicap masing masing.










ps: Dalam mengarang cerita ni terdengar diERA FM bahawa hari ini ( 02 Ogos) ialah Hari Pembentukan nya. Ini melalui Riuh Pagi ERA yang dikendalikan oleh Aznil Nawawi, Ray dan Haniff. Haniff tu bin Hamzah. Kena dengar lah.
Lagu yang pertama didendangkan oleh radio stesyen ERA ini ialah HIJAU oleh Zainal Abidin. Hayati nya.

2 comments:

  1. Dato Amin,

    Nampaknya hcap saya masih kekal 13. Terima kasih kerana tidak memotongnya. Saya perhatikan beberapa kawan2 yg sama hcap dgn saya bulan lepas dah naik 14...Raden pun dah bertambah. Bertambah lagi le stroke saya kena bagi dia. Yg saya paling setuju, Dato Zainal hcapnya dah naik 16. Kesian saya tengok dia di Chiangmai...tiap2 hari jadi mangsa Supt Bahar. Ada sekali dia bermain dgn saya..jadi mangsa jugak.

    John ni bunyinya macam minta hcap dinaikkan. Misti kes jeles dgn MJHim yg sekarang hcap 23. tapi kat Chiangmai dia hancus habis...jadi jangan risau sangat.

    ReplyDelete
  2. Hi Skawan Gang,

    I was expecting my August handicap to return to 15 in view of my July performance was very much like beginner's! However, I am happy and grateful to remain 14 until Jogjakarta SIM in October, with the hope that my Day 4 achievement at Chiangmai Doi Inthanom GC repeats.

    I played with almost everbody during recent Chiangmai trip and when I view all their handicaps I feel that Panglima Handicap has done a good job. Dato Amin, congratulations for a good job well done.

    My observation on the current handicapping system is that we now accept members' handicaps well above 24! In the spirit of skawan I suppose there is nothing to debate and we should be happy to see some of us playing even handicap 36, meaning every hole he would get 2 strokes!
    Aduuuh, Sakitlah badan siapa main bila kena beri 2 strokes tiap lubang! But that is GOLF!

    See you ALL at Nilai Spring GC.

    DNA

    ReplyDelete