Monday, May 16, 2011

SETIAKAWANGOLF NATIONAL TOURS DI IOI PALM VILLA GOLF AND COUNTRY RESORT, KULAIJAYA PADA 2 HINGGA 4 MEI 2011.

Day 2 – 04 Mei 2011
FINAL DAY

Kalau nengokkan keputusan Day 1, ramai yang berpotential untuk menjadi Champion SENAT ke4. Dato Amir - 68, Dato Mohd Isa - 69, Hj Rahim - 70, Dato Malek Shahar, Kol Abdullah Khir dan Dato Ruslan di 74. Semua berpeluang menjadi juara.
Saperti biasa selepas berehat malam sabelum tu, pagi pagi, kita bersarapan ditempat yang sama. Kita mula di IOI Nine. Kali ni lebih teratur.
Flight saya terdiri dari MJHim, DaTaRaz dan RHM. Kalau nengokkan performance pada Day 1, peluang kami tipis. Tapi sapa tahu. The possibility was there.Cuaca elok. Course memang elok. Mutu permainan boleh dikatakan ‘so so’. Teruk lah tu.
Selesai bermain, kita mandi, makeup dan pakai baju smart. Maklumlah, Final Round dan diikuti dengan penyampaian hadiah. Makan Tengah Hari dan Penyampaian Hadiah diadakan disatu tempat. Dewan Banquet kelab. Makanan dah dihidang. Members yang dahulu mendahului makan, diikuti dengan members lain.
Para isteri pun turut serta. Kelihatan sponsor Piala SENAT, Dato Ismail Haniffa ada sekali.
Dia telah datang pada hari tu, khusus untuk menyampaikan piala kepada Champion. Itu lah semangat kita Berkawan dalam Setiakawan. Thanks Dato.


Bila keadaan tenteram sikit, saya selaku MC pada hari tu telah menjemput Dato Presidente untuk berucap. Selesai ucapan, saya mengumumkan pemenang Day 1. Hadiah disampaikan oleh Chairman SENAT, MJHim.



























Deputy Presidente pula menyampaikan pemenang Day 2 untuk Novelty, Daily Medal Winners sehingga Champion of the Day.


















Dato Presidente telah menyampaikan pemenang SENAT dari nombor 7 sehingga nombor 2.









Hadiah serta piala SENAT untuk Champion telah disampaikan oleh Dato Ismail Haniffa.

Ia, champion kita telah bertukar tangan kepada Dato Amiruddin Aladad Khan. Dengan handicap 9,dia telah mendapat net 133. 11 under. Bermakna gross dia ialah 142. Net kebanyakan members lebih dari tu. Tahniah Dato Amir. Saperti Dato K menyebut, swing Dato Amir ni memang one of the smoothest he has seen. Kalau nengokkan score terdahulu. SENAT 1 – 139, SENAT 2 – 146, SENAT 3 – 147. Ke4 ni 133. OhmakOi. Siapa pulak dapat mendandingi nya. Kita tunggu SENAT 5/2011 lak.
Salam.
Setiakawan Telah Menakluki IOI Palm Villa Golf & Country Resort.
http://youtu.be/NI_FfTa2IHs
http://youtu.be/NI_FfTa2IHs




No comments:

Post a Comment