Friday, May 27, 2011

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF DI BANGI GOLF RESORT PADA 25 MEI 2011



Hello Members Sekelian,
Saya tak dapat bermain pada hari Rabu lepas sebab terpaksa balek kampung. Ahli keluarga tak sihat. So, kali ni tak de gambar. Yang ada ialah keputusan yang dikirim oleh Panglima Handicap kita, Dato Amin Salleh. Dipamirkan dibawah ni keputusan nya.


Nampak nya Mantan PT mengondol kejuaraan kali ini. Tahniah kepada member saya Dato Ismail Hassan yang menjadi Champion. Tahniah juga kerana kena potong handicap. 2 stroke lak. Dia memang terra. Dari dulu lagi. Tiap kali dia hadir dia akan menang hadiah. Saya dah bersedia nak satu flight dengan dia. Terpaksa tangguh. Next Time Dato. Tan Sri Nik tu, as per normal. Dia boleh tetapkan, nak nombor 1 ke nombor 2 ke semasa pertandingan. Saya kira dia bagi chan kat Mantan PTD. Mantan PTL yang ada pun, entah kemana pegi.
Lepas ni saya akan poskan rankings dan juga handicap terbaru, maklumlah nak bertarung SIM di Ho Chi Minh City kenalah handicap yang secocok dengan permainan kita.
Salam.
Setiakawan Akan Ke Ho Chi Monh City, Vietnam.





No comments:

Post a Comment