Sunday, May 8, 2011

SETIAKAWANGOLF NATIONAL TOURS DI IOI PALM VILLA GOLF AND COUNTRY RESORT, KULAIJAYA PADA 2 HINGGA 4 MEI 2011.



Day 1 – 03 Mei 2011

Ini hari yang dinanti nanti. Hari Pertandingan. Semua members menaruh penuh harapan untuk bermain baik dan menjuarai SENAT kali ni.
Mengikut Penerangan sarapan pagi di clubhouse mulai jam 0630 hingga 0800. Sesampai disana masih kelihatan pihak caterer masih menyiapakan sarapan. Tak lama tunggu.









Lepas tu kami pun menikmati nya. Nasi lemak, mee goring dan mee hoon goring. Air panas

mengikut selera masing masing.
Seronok kita. Riuh ditempat tu.















Dalam jam 0745 semua dipanggil untuk bergambar ramai. Macam biasa. Kali ni dihiasi dengan 6 roses.








Isteri isteri yang ada. Baru nampak gambar tu seri sikit.
Selesai sessi bergambar kita ke padang. Kita bermain di 2 nine. IOI dan Palm. Semua bermula dari IOI.
Dah diatur tiap tiap flight memulakan dari tee box tertentu. Ok lah tu, tapi bila kesana dah ada flight lain pulak. Eh eh ingatkan sebagai kumpulan kita dapat keutamaan keatas nine itu. Nampak nya tak bagitu. Ini lah kalau pehak pengurusan tidak menghormati pelanggan dan mengatur permintaan secara ‘lepas batuk ditangga’ je. Kita teruskan permainan dan selesai jam 1.00 tengah hari lebih kurang.











Selesai bermain kita makan tengah hari. Yang mandi pegi ke Changing Room dulu. Makan tengah hari tak menjadi masaalah sebab makan ‘buffett’ dari tempat yang sama semasa sarapan pagi. Selesai makan kita pulang ke Kampung Summit SetiakawanGolf. Berehat.
Bagaimana pulak keputusan? Hadiah tak diberi pada hari tu tetapi keputusan yang saya tahu kemudian adalah saperti dipamirkan.


Salam.
Setiakawan Selesai Day 1 SENAT 4/2011.

3 comments:

  1. Kawan-Kawan Skawan Golf,

    We must thank John and Photographer Yim for a well written report and exciting pictures on SENAT 4/2011 at Kulaijaya. Thanks John and Yim.

    Awaiting Day-2 Report.

    DNA

    ReplyDelete
  2. Hi Guys,
    On behalf of our patron, I would like to thank all setiakawan members who graced the get togather with YB TPM last thursday with their presence. Your presence certainly made the occasion more meaningful. Cheers.
    Amin

    ReplyDelete
  3. Sahabat SETIAKAWAN sekalian,

    Respon keatas blog kita semakin banyak. Baguslah. Tak lah John sorang saja tulis tanpa apa apa respon dari members sekalian.

    Respon menunjukkan penghargaan sambil membangkitkan perbincangan. Usek mengusik membawa bahagia kan tapi janganlah keterlaluan sampai kawan kita marah.

    Sebenarnya saya sedang belajar dari John macam mana nak format comment dalam blog ni.Sekarang dia dah jadi guru sayalah.

    Salam untuk semua.
    MJHim

    ReplyDelete