Monday, January 3, 2011

HANDICAP UNTUK JANUARI 2011

Hello Members Sekelian,
Selamat Menyambut Tahun Baru 2011. Semoga tahun ini akan diiringi dengan keberkatan kesihatan, kesempurnaan hidup, keceriaan diri dan keluarga, penambahan rezeki dan kepuasan dalaman. Tambahan juga semoga diberkati dengan kecekapan dan penambahan mutu GOLF. Semoga pencapaian Golf lebih baik, banyak menang pertandingan dan boleh bermain golf Sentiasa. Insyaallah .
Diperturunkan dibawah ini handicap untuk bulan Januari 2011. Panglima Handicap ada berpesan saperti dibawah:
Dear John,
Attached are the new handicaps for 2011. This new handicaps will be used for our annual and Segoy tournament on the 26th Jan 2011. There may be some unhappy members. Please put a note that those who want to query their handicaps can contact me. I will be able to explain as long as I have a computer nearby. Cheers.
Amin

















Jadi, siapa yang kurang puas hati sila hubungi beliau.
Salam
Setiakawan Ke Bukit Unggul Lak


1 comment:

  1. Hi Kawan-Kawan Skawan Golf,

    We must compliment Panglima Handicap for his hard work to maintain a current handicap list for all skawan members as at 01/01/11. Thank you Dato' Amin.

    Wah wah, Skawan Golf ada 11 orang ahli yang mencapai status "single handicappers", tahniah.

    Saya kurang selesa dengan 14, tetapi bukan TIDAK berpuas hati dengan handicap saya kerana terpaksa menghormati sistem handicap yang kita semua telah persetujui. Nampaknya sepanjang tahun 2010 handicap saya "kebal" di tahap 14 sungguh pun dalam dua bulan kebelakangan ini prestasi golf saya merosot sehingga menadapat nett 77 hingga 80 dan 90!
    Itu lah golf, bila main baik dan mencapai below handicap, rioh dan gemuruh komen kawan-kawan dan bila bermain dengan keputusan nett 80 hingga 90, semua sunyi sepi dan tak ada dengar komen.........kesihan lah kawan!

    Jangan putus asa kepada semua yang kurang bernasib baik dalam tahun 2010. Tahun 2011 masih ada dan ayuh mari kita mencuba lagi...
    siapa tahu nasib seseorang!

    Salam.
    DNA

    ReplyDelete