Monday, December 13, 2010

SETIAKAWAN WEEKLY OUTINGS DI BANGI GOLF RESORT PADA 08 DISEMBER 2010





Selesai bermain di Awana Highlands Golf & Country Resort, Setiakawan telah bermain di Bangi Golf Resort lak. Nak lepas geram kote. Di Awana sempit tapi di Bangi panjang dan luas. Saya Cuma dapat menganggar bahawa members yang menyertai berpuas hati tentang pencapaian masing masing. Saya tidak turut serta, jadi tak banyak nak ditulis. Yang saya terima ialah keputusan pada hari tu dari Panglima Handicap. Sesiapa yang nak menulis cerita sila lah dan kirimkan kepada saya untuk posting. Kalau ada gambar lebih baik. Keputusan ada lah saperti dibawah:


Nampak nya Dato Anuarrudin menyerlah kali ni. Main 3 under, dah kena potong stroke. Ok tu. Kita handicap 24 ni mesti cuba keluar dari ikatan 24 tu. Mahfar pun dah menyertai semula dan dapat net 75. Dia memang kukuh. Yang lain tu, pemain yang memang kerap menang hadiah. Simpan itu Masa.







Salam

Setiakawan Akan Ke Nilai Springs Lak.

1 comment:

  1. Hi Skawan Gang,

    Congratulations to Dato' Anuarruddin for becoming the "Champion" last week. Winning with nett 69 for a 24-handicapper is always a golf traditional suspect! Please take note, all those with hc 22 to 24!

    Tahniah juga kepada kawan-kawan Skawan yang lama nama mereka tak keluar tapi minggu lepas nampaknya menyerlah dan mendapat hadiah. Bagus le tu, takkan muka sama aje bangun terima hadiah tiap-tiap minggu dan semasa pertandingan dan handicap pun KEBAL dan TAK berubah!

    Saya lihat ada beberapa kawan-kawan Skawan yang nett score antara 71 hingga 73 tiap-tiap minggu dan juga dalam pertandingan! ( kita semua tahu siapa kawan kita kan?) Ini juga "potential suspects" yang Panglima Handicap harus mengawasi!


    Saya terpaksa "mengambil cuti" daripada Skawan
    kerana terpaksa ke Kuala Trengganu ada tugas menziarah keluarga yang berada di hospital. Elok juga saya kesana sambil mengambil peluang berihat, pergi kepantai dan buang kelaut semua score buruk yang saya perolehi semasa SENAT di Berjaya Hill GC dan Awana Genting GC!

    Looking forward to this Wednesday's outing at Nilai Spring GC. See you, insyaAllah.

    Salam kepada semua kawan-kawan.
    DNA

    ReplyDelete