Thursday, April 19, 2012

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF PADA 18 APRIL 2012 DI KELAB GOLF SULTAN ABDUL AZIZ SHAH
























 Kita tukar udara lak. Kali ni ke Kelab Golf Sultan Abdul Aziz Shah atau KGSAAS. Permainan mingguan kita pada 18 Apr 2012 kesana dan diriringi makan tengah hari di rumah Tan Sri Hashim Meon. Saya rasa kita ke KGSAAS atas desakan Tan Sri. Adalah nak diraikan. Tak tahu lak saya. Tak kan dapat anugerah Maal Hijrah yang kedua kot.
Anyway keputusan permainan hari tu saperti dipamirkan:


Champion kita ialah Izman Azimi. Net score 65. 7 under. Wow, hebat orang muda ni. First time Nampak member kena potong 2 stroke. Dulu handicap 7 la ni dah bermain di 5 lak. Tak lama sama dengan Dol Ngajis. Deputy Champion tak kurang hebat. BG Rahman J dapat net 67.



 5 under. Kena potong 1 stroke je. Dulu 24, la ni 23 lak. Dulu dia main 18. Cuba capai handicap lama Squad.





Lunch di kediaman penaung kita, Tan Sri Hashim Meon.



 
Dia baru sampai dari Sydney pada 17 Apr. Bila dimaklumkan kita merancang bermain di KGSAS, dia terus tawarkan lunch. Syukur Alhamdulillah. Sumbangan Tan Sri dan Puan Sri akan kami kenang.

Saya tak gi, tapi saya dah jangka laut nya mesti ‘Nogri bias’. Gambar gambar yang diambil Ibrahim Mohamed dipamirkan sebagai kenangan.
Salam

1 comment:

  1. Sebelum komen pasal golf, saya nak komen pasal makan tengah hari dulu. Terima kasih daun keladi kpd TS Hashim Meon dan PS Noraini yg telah sudi menjamu kami di rumah mereka dgn makanan yg bukan saja SODAP SODAP tetapi juga " macam macam ada." Nak meletop rasanya perut saya sebab makan banyak sangat. Terima kasih kpd PS yg sungguh prihatin "menyimpan" sedikit masakan lomak telor itek untuk saya. Saya datang lambat sikit sebab meragau satu Shah Alam mencari rumah TS.

    Pasal golf, saya sangat GUMbira dapat bermain dgn single handicapper, Kol Abdullah Khir dan juga dgn orang Tepen. Syok tengok Kol Abdullah balun bola. Saya sentiasa tinggal 50-70 di belakang. Orang Tepen pun boleh tahan jugak. Kami main sixes...sape yg parter dgn Kol Abdullah misti menang..makna kata dia sorang je yg menang.

    Permainan saya pun boleh tahan jugak. Dapat inspirasi dari Kol Abdullah, saya bermain dgn agak baik. Dah lama sungguh rasanya saya tak dapat break 90. Jadi bila dapat score gross 88 maka teramat GUMBira rasa dihati. Harap prestasi ini akan ikut saya ke Hua Hin dan Bangkok

    ReplyDelete