Sunday, April 1, 2012

RANKINGS KESELURUHAN SETIAKAWANGOLF SEHINGGA MAC 2012





Nampaknya bagi bulan Mac 2012 rankings keseluruhan sehingga tempat ke3 dapat dikekalkan oleh members yang sama. Dato Nawi Alias masih Top-Ranked,


 Dato Mokhtar Perman (Penyandang Golfer Of The Year 2011) masih Deputy Champion
 dan Tan Sri Hashim Meon sebagai Assistant Deputy Champion. 
 Syabas diucapkan kepada mereka. Nak kekal sehingga ke Dec 2012 agak mengah juga, sebab yang dibawah sudah tentu mengejar.

Dato Amin nampaknya dah menurun dari nombor Ke4 ke nombor ke6.
 Turun 2 takok.Kol Ramli Kinta yang dulunya di nombor ke10, dah naik ke nombor 4.


 Bagitu juga Kapt Salimi, dulu nya ke12 sekarang dah naik ke4 juga.


 
Mej Sardon K dulu ke5 sekarang ke8 lak.

 
Dia kurang main. Golfer of the Month of Mac, Dato Roslan Hanafiah, dulu nombor 16 dah duduk tempat Ke9 lak.
 
 Di tempat ke10, Kol Mohammad Abdullah.


Bulan lepas dinombor 19 sekarang ni di nombor Ke10. Top 10 bulan lepas yang terkeluar dari senarai termasuk Kol Dol Ngajis, sekarang Ke11, Tan Sri Ahmad Saruji, sekarang Ke13 dan Kol Abdullah Khir, sekarang Ke 18. Kena bermain dan menduduki tempat hingga ke 25 pada tiap tiap minggu, baru boleh meningkat semula.
Syabas kepada semua yang menduduki Top 10. Saudara Saudara telah di gandingkan dengan Top 10 Fed Ex Cup sekarang ni. 
Semoga semua members akan mengikuti permainan mingguan kita dan mendapat kedudukan yang top 25 pada masa masa akan datang.
Salam

3 comments:

  1. Setinggi tinggi tahniah kpd DNA yg masih dapat mengekalkan kedudukan nya sbg top ranked golfer. Saya perhatikan DNA dah dapat balik form dia yg hilang entah kemana untuk beberapa bulan. Sekarang tak boleh rapat dgn dia lagi...maksud saya pasal golf lah.

    Saya spt biasa masih marang krapu kapunten marang sekeper. Kedudukan ditempat ke 19 tak boleh dibanggakan sangat. Macam mana nak improve ranking kalau asyik score in the high 90s. Tak tau dimana letak salahnya. Shank is one. Harap harap dgn semangat yg madih kuat, saya boleh improve. Kalau tak banyak, sikit pun jadilah.

    ReplyDelete
  2. Dato Nawi,

    Cara yg saya buat untuk memasukan comment :

    Type senua comment dulu.
    Tekan google
    Tekan preview
    Msuk emai add dan password
    Tekan publish
    Verify word yg dikeluarkan
    Itu saja

    ReplyDelete
  3. Dato Nawi,

    Apa yg saya buat diatas tadi pelik sikit. Kali ni tak perlu email add dan password lagi. Sebabnya saya rasa saya sudah ada khalid (google).

    ReplyDelete