Wednesday, April 11, 2012

KEPUTUSAN PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF DISTAFFIELD GOLF RESORT PADA 10 APRIL 2012


 
Seramai 24 members mengambil bahgian. 6 flights. Selalu nya Staffield GR menarik ramai peserta. Tapi kali ni memandangkan keesokan hari nya cuti umum, banyak yang ada rancangan lain la tu.
Anyway, Nampak nya muka baru jadi champion. Tak pernah pernah, dia menerima nya. Itu berkat rajin menyumbang kepada Setiakawan. Mej Che Anuar dapat net 70. Tak perlu potong handicap. Kekal kat 24. Jarang jarang handicap 24 jadi champion. Well done Mej. Nampak juga Tan Sri Hashim Meon dinombor 4. Itu 44 point. Dato Nawi Alias nombor 8 je. Itu 36 point. Bertukar tempat ranking lah Nampak nya. Kita tunggu akhir bulan nanti.
Tak pasti berapa ramai yang dapat hadiah tapi keputusan keseluruhan saperti dipamirkan.


Selamat Bercuti dan Selamat Meraikan DYMM SPB Yang DiPertuan Agong yang Baru.
 
 Daulat Tuanku.
Salam.

3 comments:

  1. Tahniah John kerana cepat sekali post keputusan permainan yg saya email kpd Dato Amin lewat malam tadi.

    Semalam saya datang lambat kerana alarm yg saya set dlm hp baru saya tak berbunyi. Pada hal sebelum tidor dah test. Mungkin juga alarm berbunyi tapi saya tak sedar. Saya sampai di Staffield jam 8.30 dan flight saya sudah siap menunggu. TS Hashim Meon, Kol Mutalib dan Hussin Dos....thousand apologies.

    Dah lambat punya hal saya tak sempat bersarapan. Saya main dgn perut kosong. Ada sebab permainan saya tidak menjadi. Nasib baik partner saya, TS Hashim bermain dgn baik. Namun opponent kami, Kol Mutalib dan Hussin Dos juga telah memberi tentangan yg kuat dan pertandingan berakhir dgn keputusan seri.

    Dari keputusan kita dapat lihat TS Hashim punya score boleh tahan baiknya...nett 74. Saya pula score 76 tapi tetap naik podium mengambil hadiah. Ini disebabksn ramai buaya buaya yg tak bermain. Biasanya kalu dapat nett score 76 gigit jari je.

    Dato Nawi yg dapat score 75 tersangatlah GUMbira. Tapi sayang beliau madih belum boleh buat komen dlm blog ini. Tak tau mana silapnya. Terusksn mencoba Dato.

    ReplyDelete
  2. Salam kawan-Kawan Skawan,

    Saya cuba lagi, harap-hrap dapat masuk kali ini.
    Hari ini saya bermain dengan Tan Sri Yunus Tasi, Dato Hamid dan Dato Cik Gu Nasir dan mereka bertiga bermain sangat bagus bila menentang saya tetapi bila menjadi partner saya, berat juga saya memikul....aduuuh! akhirnya saya kalah dommy one semua ketiga-tiga sixers! Tapi Dato Hamid istiharkan supaya TIDAK ada bayaran apa-apa... thank you Dato Hamid.
    Saya GUMbira kerana tiap-tiap minggu bangu dapat hadiah, jangan kira berapa banyak, RM 15 pun tak apa!
    John, well done for quick posting of last Tuesdays's skawan golf outing.
    Jumpa lagi minggu depan....I SHALL return.

    DNA

    ReplyDelete
  3. Welcome back Dato Nawi. Johm has been very lonely for the past many months

    ReplyDelete