Thursday, April 5, 2012

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF PADA 4 APRIL 2012 DI NILAI SPRINGS GCC

 
  Seramai 32 members menyertai Weekly Outings kita di Nilai Springs Golf & Country Club pada 4 Apr 2012. Sebanyak 8 flights. Cantik. Nampak nya tiap tiap minggu, makin ramai menyertai. Selain dari berseronok dengan golf, juga berseronok berkawan.
Bila saya sampai dikelab, kebanyakan members dah selesai bermain.

 



 
 Sedang bersiap untuk pegi Makan Tengah Hari. Bertanya kat Raden. Dia sebut, ‘First Traffic Light, turn right. Restoran on the left. Sri Sahabat kalau tak silap’. Tak lah susah nak cari.

 






Makanan ikan tiga rasa, sayur kailan ikan masin dan daging masak merah. Air, water melon penuh dengan ice. Empat orang satu meja. Sedap makanan nya.
Selesai makan, acara pembahgian hadiah. Ramli Kinta mengambil aleh. Tapi first first penyampaian Piala SEGOY yang dah lama ditunggu oleh pemenang nya. Permainan dah selesai pada 7 Mac lagi, tapi baru ni

piala nya dapat disampaikan. Piala disampaikan oleh Dato Presidente kita. Tahniah kepada Ir Halimi Abdullah yang telah memenangi nya dengan net 136.

Seterus nya penyampaian hadiah kepada pemenang pada hari itu. Keputusan saperti dipamirkan:


Nampaknya Izman Azimy dah menonjol semula. Dah lama dia tak kedepan menerima hadiah. Kali ni main 3 under. Kena potong satu stroke. Yang Top 10 kesemuanya nak mengekalkan kedudukan tertinggi supaya mendapat mata untuk disatukan dengan perkiraan SEGOY kelak. Yang jelas, Top 10 kita sehingga akhir bulan April 2012 berentap habis habisan. Kali ni terbalik. Top Ranking Dato Nawi Alias kali ni dinombor ke10 (32 points), Dato Mokhtar Perman nombor Ke9 (34 points) dan Tan Sri Hashim Meon ke 8 (36 points). Dah lebih rapat tu.

 
 

 

 
 
 
 
Salam.

2 comments:

  1. Kawan kawan sekalian

    Minggu ini ada sedikit kepuasan bagi diri saya sebab dapat naik podium terima hadiah setelah mendapat tempat ke 6 dgn score nett 74. Jadi lah. Terima kasih kpd "Boy" partner saya yg telah memberi semangat kpd saya supaya bermain dgn baik. Lebih puas dapat mengalahkan Wak Dol yg terpaksa memberi saya 14 stroke. Puas hati jugak gambar keluar dlm blog sewaktu menerima hadiah.

    John sekurang kurangnya you tidak kesunyian lagi. Saya skan setia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih Squad. Sorang lagi tu senyap je. Masih terkial kial nak 'komen' gak.
      Salam.
      John

      Delete