Thursday, April 26, 2012

MEMBERS SETIAKAWANGOLF DI THAILAND




 Terkini saya menerima keputusan serta gambar dari Dato Khalid. Apa yang difahamkan, members kita dah bermain di 3 course. Black Mountain,

 

The Royal Hua Hin
 
kedua dua nya di Hua Hin dan The Vintage Golf Course

  
di Bangkok agak nya. Keputusan pun saya terima. Mengikut kiraan, saya rasa mereka kira keputusan Hari 1 dan Hari 3 je. Keputusan yang di congak adalah saperti dipamirkan:

Cuma mengikut computer, champion terbaru Dato Nawi Alias dapat net 140, tapi dari Datuk Khalid dia dapat 138. Tak kira lah. Memang dia bermain hebat. Terutamanya Hari 1.  Net 64. Macam home course je.
Gambar tak terima lagi. Kita tunggu Datuk Khalid antar, kalau ada saya akan poskan.
Salam.

2 comments:

  1. Trima kasih Kol John kerana melaporkan serba ringkas tentang SIM BANGKOK/HUA HIN 2012.

    Sedikit pembetulan buat masa ini. Kami tidak bermain di Royal Hua Hin untuk hari ke 2. Kami bermain di Suwan Golf Club di Bangkok.

    3 course yg kami main ialah

    1. 23 Apr.......Black Mountain
    2. 24 Apr.......Suwan
    3. 25 Apr.......Vintage

    ReplyDelete
  2. Saya akan coba menulis laporan serta dgn gambar sekali dalam sedikit masa lagi. Bab menulis no problem tapi bab gambar big big problem....tak tau macam mana nak buat. Kena tunggu anak balik kerja supaya dia boleh tolong lah

    ReplyDelete