Monday, February 20, 2012

PERTANDINGAN PERTANDINGAN SETIAKAWANGOLF 2012







Semasa menghadiri majlis perkahwinan anak Dato Khalid pada 18 Feb 2012, jumpalah kawan kita Raden Hamzah. Dia sedang membantu Dato Khalid menentukan bahawa members SetiakawanGolf diunjukkan ketempat yang telah dikhaskan. Dengar cerita 9 meja dikhaskan untuk Setiakawan je. Kalau 8 untuk satu meja bermakna 72 ahli Setiakawan dengan keluarga. Wah banyak tu. Itu yang saya sayang kat Setiakawan ni. Bila dijemput je sambutan bagitu baik. Ya lah Kawan. Penaung kita Tan Sri Hashim Meon tak kelihatan tapi saya nampak Puan Sri Nur Aini bersama wakil Tan Sri. Tan Sri entah kemana mana lah ni. Maksud saya overseas lah.
Dalam ucapan nya Dato Khalid sempat buat pengumuman tentang tentang SetiakawanGolf. Pindaan dan Pengumuman. Ini atas arahan Raden lah. Pengumuman nya ialah:
 
a.    SENAT 5/2012 yang dirancangkan di Kota Kinabalu mulai 5 hingga 8 Mac 2012 telah dibatalkan. Sebabnya tiada sambutan. AJK SetiakawanGolf telah memutuskan   pindaan iaitu:
i.     Venue dipinda ke Melaka.
ii.    Tarikh: 05/3 – 07/03 (4D3N)
 
b.    SIM (SetiakawanGolf International Masters) AJK juga memutuskan berikut:
i.    Venue : Bangkok, Hwa Hin.
ii.    Tarikh  : 22/04 – 26/04 ( 5D/4N ).
iii.    Maklumat Tambahan: 3 days of golfing. Yang berminat, sila buat tempahan sabelum 23/02 bagi membolehkan SETIAKAWANGOLF membuat ‘Group Booking’. Butir butir akan menyusul.
 
 
c.    SetiakawanGolf Weekly Outings.
i.    Tarikh : 22/02.
ii.    Venue : Bangi Golf Resort.
iii.    Sila Buat tempahan secepat mungkin.

Sekarang ni ramai yang kenal SetiakawanGolf dan sekarang tahu kita akan kemana. Isteri isteri kita yang hadir pada malam itu pun rancangan SetiakawanGolf. Jangan pulak ada members tambah program untuk rancangan tersendiri.
SetiakawanGolf akan bertanding lagi. Biarkan Biarkan.
Salam

No comments:

Post a Comment