Saturday, November 12, 2011

SETIAKAWANGOLF INTERNATIONAL MASTERS – MAJLIS JAMUAN DAN PENYAMPAIAN HADIAH DIDEWAN MAKAN VUE PALACE, BANDUNG PADA 20 OKTOBER 2011

Selepas 5 hari di Bandung, 3 kali bermain golf, shopping sakan oleh members dan isteri isteri, tiba masa untuk kita membuat consolidation dan menutup aktibiti kita dengan Majlis Makan Malam dan Penyampaian Hadiah. Ini memang lazim. Kita mesti menutup acara acara kita dengan majlis makan malam dan penyampaian hadiah.
So, pada 20 Okt malam, kita keDewan Makan Vue Palace untuk majlis itu. Kesemua members, isteri dan keluarga menghadiri nya. Apabila semua dah hadir, kita dijemput untuk mengambil makanan yang telah disediakan. Ala Buffet. Macam macam ada. Nampak lah ramai yang berselera. Maklumlah makanan Indonesia, yang kebanyakan kita gemari. Sambil kita menjamu selera Dato Malek Shahar mengambil aleh sebagai juruacara untuk upacara penyampaian hadiah.


























Kalau nengokkan struktur pembahgian hadiah, memang banyak yang menerima hadiah. Tiap tiap satu hadiah tu berupa wang tunai Malaysia dan banyak juga. Banyak lah senyum malam tu. Mengikut struktur hadiah sebanyak 20 hadiah diberi. Hampir semua dapat.
Keputusan keseluruhan Pertandingan SIM 5/2011 di Bandung adalah saperti di pamirkan:


Sempat juga kita bergambar, Dipamirkan gambar gambar yang sempat diambil untuk tatapan semua.









Salam

1 comment:

  1. Hi Kawan-Kawan Skawan Golf,

    I know many of us view this blog though we seldom commented. Thank you John and I hope you are not feeling lonely!
    As I have mentioned earlier, Mani and I enjoyed the Bandung outing inspite of MAS's poor handling of our group which gives me very poor impression of our national airline. I hope all participating members and familes have enjoyed as much as we did.
    We are looking forward to the next SIM which is expected to be in Bangkok/Wa Hin in April 2012 ( The Bangkok flood will definitely be over by then!)

    DNA

    ReplyDelete