Saturday, November 19, 2011

PERMAINAN MINGGUAN SETIKAWANGOLF DI STAFFIELD GOLF RESORT PADA 16 NOVEMBER 2011





Terima juga tawaran RHM untuk bermain di Staffield Golf Resort pada 16 Nov lepas. Tapi terpaksa menolak. Tertanya juga berapa yang merancang bermain pada hari tu. Selalu nya dimaklumkan. Jadi tak pasti lak berapa yang bermain pada hari. Yang ada cuma keputusan. Yang dapat hadiah seramai 9 peserta. Saya anggarkan dalam 32 pesrta kesemua nya.
Keputusan pada hari tu adalah saperti dipamirkan.

Keesokan hari nya beberapa members telah mengunjungi saya. Maklum lah sakit dah lama. Muka tak muncul lagi. Sayang lah agak nya mereka menjenguk.

Kita bersembang di OPIS saya disebelah rumah.

Mereka bawa roti canai.
Ingatkan sakit tak berselera rupanya roti canai ok. Terima Kasih saya kepada mereka. Opis saya ni opis umum,
termasuk harta SetiakawanGolf. Cuma tak complete design. Lepas ni should look better.
Salam.

No comments:

Post a Comment