Wednesday, July 6, 2011

PERMAINAN GOLF MINGGUAN SETIAKAWANGOLF PADA 22 JUNE 2011 DI BUKIT UNGGUL GOLF & COUNTRY CLUB.




Mengikut SMS RHM pada 21 Jun, “We got 7 full flights”. Diikuti pul;ak dengan “Mej Saadon hasrat adakan Doa Selamat, Justeru beliau jemput lunch dirumahnya”.
Tak pasti lak, 7 flights ni pasal memang nak bermain di Bukit Unggul ke atau jemputan Mej Saadon. Tapi saya akur bahawa jemputan ni datang nya selepas kita tetapkan venue kita. Jadi secara kebetulan lah bgitu ramai mendaftar untuk main pada hari tu. Kira nya Mej Saadon ni memang dengan rela hati menjemput kita. Kerap sangat. Naik segan lak. Jadi Terima Kasih kita ni kepada beliau dan isteri berpanjangan.
Tiba dikelab pada pagi 22 Jun tu, saya ke Meja Pendaftaran. Saya dikenalkan kepada 2 member baru iaitu Saudara Ismi Mohd Nasir dan Dato Fauzi Shaari.
Kawan Hj Rosli Deli. Welcome kepada Saudara berdua.









Saya, Dato Ghani, Tan Sri Hashim Meon dan Dato Tairobi Razak tee off di Tee Box 10. Par 5, Dapat bogey disitu. Bagitu juga diLubang 11, par 4. Bogey juga. Bulls Eye di Lubang 14.Par 3 110 meter. Pakai 8 Iron. Hampir masuk bulatan tapi Miss sikit. ‘A Miss Is As Good As A Mile’.
Nampaknya kena tunggu minggu depan lak.












Kita selesai hampir jam 1.00, mandi dan berkemas dan terus ke rumah Mej Sardon K.

Disana dah ramai kawan berada termasuk kawan kawan lain semasa dalam tentera dulu. Seronok jumpa mereka.












Hidangan pun yang lazat lazat. Berselera kita makan. Selesai makan acara pemberian hadiah. Hadiah disampaikan oleh Tuan Rumah Mej sardon K. Pemenang pemenang kita pada hari itu adalah saperti dipamirkan:





Selesai pemberian hadiah, members pun beredar pulang. Yang tunggu lagi ialah jawatankuasa yang berbincang beberapa perkara termasuk:
a. Pertandingan SESTRO bagi tahun 2011.
b. Perlantikan Dato Mokhtar Perman sebagai Pengerusi Jawatankuasa Pengelola SESTRO. Tahniah Dato.
c. Tinjauan pada 27 Jun 2011 ketempat dirancang pertandingan SESTRO. Course yang dirancang ialah diTasik Putri G&CC.
Selesai berbincang kami pun bersurai dengan ucapan berbanyak banyak terima kasih kepada Sardon dan isteri, Mas. Semoga Saudara Sekeluarga diberkati Yang Maha Esa Sentiasa.
Salam
Setiakawan ke Tasik Putri Lak.
ps: Saya akui banyak lagi berita yang belum diposkan termasuk Weekly Outings di Nilai Springs pada 29 Jun, Ranking bagi bulan Mae, Jun dan juka handicap untuk bulan Julai. Bersabar. Akan saya usahakan.

No comments:

Post a Comment