Saturday, July 14, 2012

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF PADA 11 JULAI 2012 DI TASIK PUTRI GOLF & COUNTRY CLUB






Weekly Outings kita terakhir ialah pada 27 Jun 2012 di Nilai Springs. Pas tu SEBTRO di Kinrara. Minggu ni lak di Tasik Putri. Ingatkan lepas RAFOC Annual Golf pada 10 Jul, takde lah sangat pemain tapi yang jelas terdapat beberapa members kita turut serta. Jumlah yang bermain pada hari tu ialah 24 orang. Seramai 9 orang telah bermain selepas tu. Ingatkan penat dan tak boleh bermain betul. Rupanya champion kita pada hari tu, Datuk Khalid Saad telah turut serta dalam kejohanan RAFOC.

Tahniah Squad. Kedua Dato Tairobi.

Dia fresh, tapi ke3 Dato Roslan



 
dan ke4 Kol Mohammad turut serta. Tahniah lah members.
Senarai keputusan adalah saperti di pamirkan:


Salam



2 comments:

  1. Lupa sebut:
    Ada saya nyatakan kepada Dato Nawi supaya jangan bimbamg tentang kedudukan teratas nya dalam ranking SetiakawanGolf sebab dia mendahului Datuk Khalid dengan 111 points. Tapi pada 11 Jul dia tak main. Datuk khalid main dan jadi champion. Dapat 50 points.
    Sekarang tinggal 61 points difference.
    Kena berusaha lagi lah Dato.

    ReplyDelete
  2. Salaam John. Thank you for keeping me on the alert.
    Saya target mendapat tempat "top three" pada sepanjang tahun hingga SEGoY pada bulan Jan 2013 insyaAllah.
    Saya akan terus berusaha kerana saya sedar ramai yang terror dan mampu mencapai prestasi lebih baik daripada saya. Saya berpegang kepada prinsip "frequency and consistancy" agar membawa kejayaan untuk mencapai target.
    See you guys at Bukit Unggul GCC to-morrow.

    ReplyDelete