Thursday, June 28, 2012

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF PADA 27 JUN 2012 DI NILAI SPRINGS GOLF & COUNTRY CLUB



 Walau pun API menunjukkan ada jerubu di Lembah Kelang dan beberapa bahagian di Semenanjung Malaysia SetiakawanGolf tetap dengan rancangan untuk turun ke padang pada hari Rabu 27 Jun 2012. Tempat nya di Nilai Springs Golf & Country Club. Tempat kita biasa. Dah ramai sampai dan bersarapan.

Tak berapa lama semua beredar ke buggy dan caddy. Masing masing mencari caddy. Satu untuk sesuatu flight.


Seramai 36 menyertai. 9 flight. Itu memang piaiwaian kita. 7 ke 10 flight tiap tiap hari Rabu. Di tee box, lepas satu satu flight bergerak.

 
 
 Melihatkan senarai, terdapat juga flight yang patut berada disana dah lari ke tee box lain. Tak tau kenape. Tak baca flight list atau sengaja nak bermula di tee box tu, hanya mereka yang tahu. Macam ni Convenor pening. Kalau tak mengatur mengikut susunatur flight nanti ditegur mengalakan free-for-all. Lagi bertaerabur. Renongkan.
Sempat juga menganbil beberapa gambar di Golfers’ Terrace dan di Tee Box No 10.
 
 
Cuaca terang dan panas.
 
 


Terjelir lidah.
 
Tak sabar nak habis dan menikmati pancutan air dari shower. Nak menyejukkan badan.  Pas tu ke restoran Sri Sahabat di Nilai untuk makan tengah hari. Selesai makan hadiah disampaikan. Pemenang pada hari tu adalah saperti di pamirkan:


Minggu depan, 04 Jul kita akan ke Kinrara Golf Club untuk bertanding dalam kejuaraan SEBTRO atau SetiakawanGolf Bogey Trophy. Harap ramai yang akan menyertai.
Salam.

No comments:

Post a Comment