Saturday, June 30, 2012

GOLFER OF THE MONTH OF JUNE 2012




Bagi bulan Jun 2012 Cuma 2 orang je kekal dalam kedudukan Top 10 dari bulan Mei 2012. Mereka ialah Mej Che Annuar dengan Izman Azimy. Yang lagi 8 muka baru. Kali ni Top Ranked ialah Dato Nawi Alias dengan 122 points,

 diikuti oleh Datuk Khalid Saad di Tempat Ke2 dengan 114 points.
 
 Kedua dua bermain penuh 4 kali. Mej Che Annuar bermain 3 kali je, tapi masih menduduki tempat ke3.

Kedudukan Ranking bagi bulan Jun saperti dipamirkan.

 
 


Tahniah Dato Nawi kerana dapat melonjak ke tangga teratas walaupun bulan lepas bawah dari 10. Top Ranked bulan Mei, Isman Azimy dah ke nombor 8 lak. Ia lah, dia bermain 2 kali je. Itu pun kedudukan ke8.
Kedudukan keseluruhan sehingga bulan Jun 2012 bagaimana? Posting lepas ni.
DiConggak Oleh

Salam.

2 comments:

  1. Ooish saya pun tak percaya memperolehi "top position" untuk bulan Jun kerana ramai yang terror tetapi nampaknya ramai pula yang telah hancus.
    Syukur alhamdulillah, mudah mudahan saya dapat mempertahankan kedudukan SEGOY dan juga untuk sepanjang bulan Julai

    ReplyDelete
  2. Tahniah Dato Nawi Alias kerana menduduki tempat teratas bagi bulan Jun. seperti yg Dato komen, kedudukan Dato akan kekal bagi bulan Jul juga memandangkan prestasi yg mantap dan konsisten. Bagitui juga untuk kedudukan keseluruhan, Dato msih mengunggulinya.

    Saya tetap gumbira dgn kedudukan ke dua yg saya percaya tidak dapat saya pertahankan untuk bulan Jul. bulan Jul banyak sangat ayam yg pop up. Tapi tak apa, SEGOY masih jauh lagi dan masih banyak masa untuk tajamkan senjata.

    ReplyDelete