Saturday, January 14, 2012

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF DI STAFFIELD COUNTRY RESORT PADA 11 JANUARI 2012




Selalu nya saya terima keputusan permainan mingguan kita dari Panglima Handicap selepas sesuatu permainan mingguan kita. Pas tu saya karang cerita. Kebelakangan ni oleh sebab tak mengikuti permainan mingguan tu saya kena harap kawan saya, MJHim bercerita. Pada 4 Jan 2012 dia ada cerita tapi pada 11 Jan ni takde lak. Tak tahu pasal ape. Tapi Nampak nama nya tersenarai pemenang. Bila saya SMS akan kemenangan tu dia menjawab dah improve dah. Jawab saya lak ‘ dapat net 74 dengan handicap 24 bukanlah improve. Kalau nak kata improve mesti dapat 69’. Gurauan je.
Dipamirkan keputusan pada 11 Jan 2012.

Yang saya gembira, ialah hampir kesemua pemenang, menang pertama kali atau dah lama tak menang. Tan Sri Hashim Meon, Penanung kita dah muncul balik. Dia tu selalu travel. Memang patut dia menang. Kita rindu kat dia. Champion Dato Husin Tahak. Handicap 18 dapat net 65. 7 under. Wah gross 83. Well done Dato. Nampak macam mengancam Mantan Pengerusi Artileri DR, Dato Mokhtar Perman. Tapi kena potong 2 stroke lak. Deputy Champion Mej Hussin Nayan. Well Done Bro. Mintak mintak minggu depan bagitu juga. Saya dapati 4 members dapat under. Ni nak asah skill lah ni untuk SACHA dan SEGOY. DNA ada komen dalam blog ni tentang pencapaian nya. Dengan set OnOff nya harapan dia pada 18 Jan ni amatlah cerah. Go For It Dato.
Saya juga ada poskan satu ‘Stop Press’. Berkenaan Convenor kita RHM kehilangan data Setiakawan yang berada dalam BlackBerry nya. Masuk air. Itulah satu satu nya alat dia mengendali SetiakawanGolf. Dia telah merayu mintak balik butir butir members. Harap members sekelian dapat membantu.
SetiakawanGolf akan bertanding di Staffield CR pada 18 Jan 2012 untuk merebut piala SEGOY dan SACHA.
Salam

No comments:

Post a Comment