Thursday, February 13, 2014

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF PADA 12 FEBRUARI 2014 DI BUKIT UNGGUL COUNTRY CLUB







Pada minggu ni Jawatankuasa memutuskan untuk balik semula ke Bukit Unggul. ‘Where Eagles Live and Play’. Dah lama tak kesana. Cuma 16 orang je yang mengambil bahgian. Kekurangan disebabkan Antara lain, ada dapat gout, urusan rasmi dan juga ada yang akan berangkat ke Mekah menunaikan Umrah. Tapi tak kurang hebat pertandingan. Kalau diikuti ‘chats’ dalam Whatsapp, Eddie Putera kalah teruk. Tapi lak seramai 8 orang bermain under. Tapia da juga bermain gross 98. Mengikut cerita emosi dia kurang tenteram. Tak tahu lak.



 
Tahniah diucapkan kepada Mej Che Anuar yang menjadi Champion pada hari tu.

 Dia bermain net 68. Kena potong satu stroke handicap. Tahniah juga kepada Dato Khairuddin, sebagai Deputy Champion, dengan net 68 juga.

Kalah on countback je. Handicap pun kena potong kepada 22. Last week potong satu juga. Kalau terus dengan standard ni tak lama lagi handicap belasan lah. Assistant Deputy Champion ialah Saudara Fathul dengan net 69.
 
Saya kira latihan yang dia jalankan sebelum ni telah berhasil.
Keputusan keseluruhan saperti dipamirkan:


 

SetiakawanGolf mengucapkan selamat berangkat kepada ahli ahli kita yang telah pun berangkat ke Tanah Suci pada malam 22 Feb. Semoga mereka sentiasa diberkati Allah. Semoga perjalanan yang mereka lalui dipermudahkan dan ibadah dijalankan dengan penuh Khusuk dan Tawadhuk. Insyaallah.
Salam

No comments:

Post a Comment