Monday, March 5, 2012

PERMAINAN MINGGUAN SETIAKAWANGOLF DI STAFFIELD GOLF RESORT PADA 29 FEBRUARI 2012



Sebagai persiapan menghadapi SENAT 5/2012, Convenor kita telah memilih Staffield Golf Resort sebagai gelangang latihan seminggu sabelum pertandingan. Kalau nak berlatih di Melaka, jauh sangat. Jadi kena lah pilih tempat yang di agak sesuai. Maka Staffield telah dipilih.
Saya pun telah menjawab kepada Convenor bahawa saya akan menyertai, tetapi disebabkan masaalah domestic yang timbul pada malam itu, saya terpaksa menarik diri. Keputusan menarik diri itu memang amat berat diambik. Saya maklum implikasi nya kepada Convenor untuk mengatur semula flight mungkin. Saya memohon maaf.
Anyway, pada malam tu saya telah pun menerima keputusan permainan pada hari tu. Keputusan adalah saperti di pamirkan:




Nampak nya kita ada champion baru. Jarang jarang dia menonjol. Tahniah kepada Tan Sri Ahmad Saruji
 
kerana menjadi Champion dengan net 67.
Five under tu. Kena potong handicap. Dulu 17 sekarang 16 lak. Deputy Champion, Isman Azimy pun bagitu. Net 68, 4 under. Dah turun handicap dari 9 ke 8 lak. Memang hebat permainan pada hari tu. Termasuk Hole-In-One. Ir Halimi Abdullah mendapat pencapaian itu. Dah lama dah jam tu menunggu ‘claimant’ nya. Sejak dari SEBTRO ( Setaikawan Bogey Play) lagi. Sumbangan Dato Johar Murad. Tahniah Halimi. Sekarang AJK kena menghubungi Dato Johar lagi untuk mendapat ganti. Atau ada pemurah hati yang lain berminat menyumbang?
Salam.

No comments:

Post a Comment