Wednesday, August 5, 2015

SETIAKAWANGOLF MONTHLY MEDAL PADA 29 JULAI 2015




Selama sebulan kita bercuti. Sempena Ramdhan. Selesai je itu, kita memulakan permainan kita pada 29 Julai 2015. Di Impian Golf & Country Club. Secara kelaziman memang tiap tiap permulaan permainan selepas raya ialah di Impian. Dan secara kelaziman kita di jemput ke ruamh Dat Presidente untuk Hari Raya Open House nya.


Seramai 54 orang menyertai. 14 flights. Ialah selepas sebulan tak bermain. Memang ketagih.Cuma tempat parkir jauh sikit. Terpaksa keluar kawasan kelab dan gi kawasan lain yang disediakan. Kadang kadang rasa tersingkir juga. Sebab priority members club. Ialah kita menumpang. Terlintas juga nak suggest tak payah kesini lagi.
Pendaftaran di adakan awal sebab tee off juga awal. Selepas mendaftar kita pergi breakfast.

Boleh tahan juga spread nya. Roti, nasi lemak, mee hoon goteng, kopi dan air lain. At least alas perut sabelum ke rumah Presidente.

 


Cuaca elok. Tepat jam 8.00 kita tee off dari 6 tee off points.

 Course memang cantik. Tambahan lak dengan rumah rumah yang indah dikeliling course. Monyet ada tapi tak menganggu sangat. Tapi ‘buggy on track’. Orang macam saya ni keletihan lah.


 
Rata rata kita selesai jam 1.00 tengah hari. Mandi dan terus kerumah Presidente. Disana selain dari hidangan yang disiapkan oleh Datin Fatimah pembahgian hadiah diadakan. Saperti kata Dato Nawi Timbalan Presidente
For DAG and Datin Fatimah. We thank you both for the superb hari raya/SMM lunch at your place yesterday. The spread was delicious and the company was wonderful. Personally it was the most profitable outing in SetiakawanGolf history for me. Thank you and Salam. NA’

 



Apa yang ‘most profitable for Dato Nawi tu kita kena tunggu dia terangkan. Yes terima kasih kepada Dato Presidente and Datin for the gracious invitations to all members of SetiakawanGolf. This has been happening for many years so far and we hope there’ll be many more to come.
Keputusan keseluruhan outings pada hari tu saperti di pamirkan.

Pemenang monthly medal ialah:


 
 
 
 
 
 
 
 

 

Salam.

No comments:

Post a Comment