Sunday, December 16, 2012

WEEKLY OUTINGS SETIAKAWANGOLF DI TASIK PUTERI GOLF RESORT PADA 12 DISEMBER 2012

 

Nampak nya kedatangan Weekly Outings kita bagi bulan Disember ini berkurangan. Hanya 18 orang je menyertai. Macam macam kegiatan keluarga diadakan pada bulan Disember. Ini termasuk cuti sekolah yang berpanjangan, bagi yang pencen dapat bonus awal sikit (gi belanja lah tu), dan juga saya dimaklumkan ada yang melancung ke Baitulmuqadiss di Palestine. Jauh perjalanan tu. Setahu saya juga mereka akan pulang pada 23 Disember ni. Mudah mudahan lawatan mereka tu mengukuhkan lagi pegangan mereka terhadap perjuangan orang Islam di sana. InsyaAllah.
Keputusan W/O kita kali ni saperti di pamirkan:

Tahniah kepada Dato Rashid kerana menjadi champion W/O kali ni.
Tahniah juga kepada Dato Amiruddin
 
 dan Hj Malek Hormat.
Masih ada 2 lagi W/O sebelum hujung tahun. Harap sertai untuk mencukupkan 25 penyertaan untuk melayakkan diri untuk SEGOY.
Salam

1 comment:

  1. Kawan-kawan Skawan,

    Just to let John and kawan-kawan Skawan know, I have been going through the skawan website without fail although I have not posted comments for a while. Thank you John for keeping the website very active and we hope some members would keep you company.
    We look forward to Setiakawan Annual Championship and Setiakawan Golfer of The Year Competition on 16 Jan 2013, insyaAllah.

    ReplyDelete