Friday, August 12, 2011

RANKING SETIAKAWANGOLF KESELURUHAN SEHINGGA BULAN JULAI 2011



Hello Members sekelian,
Selepas mengetahui ranking kita bagi bulan Julai 2011, kita lihat lak siapakah yang mendahului ranking keseluruhan. Mereka mereka ni lah yang akan menerajui pertandingan Golfer of the Year. Itu pun kalau dapat bertahan dan kekal dikedudukan sekarang. Sila lihat Ranking saperti dipamirkan.





Dihadapan sekali ialah Dato Mokhtar Perman dengan 745 points. Dalam FedEx Cup dimasa yang sama ialah Nick Watney dengan 1798 points. Kedua lak ialah Kol Abdullah Khir dengan 739 points. Dalam senarai FedEx Cup ialah Steve Stricker dengan 1741 points. Yang ketiga ialah Kol Dol Ngajis dengan 719 points. Dalam senarai FedEx Cup ialah KJ Choi dengan 1561 points. Champion tahun 2009 Kol Ramli Kinta ditempat 4 dan Champion tahun 2010 Kol Mutalib ditempat ke5. Juara tahun 2008 Dato Tairobi ditempat ke8. Kira nya juara juara yang lalu masih ada peluang mempertahankan kejuaraan mereka. Kita kena tunggu hingga akhir tahun baru akan tahu samaada dapat juara baru.

Salam.
Setiakawan Tak Sabar Menanti 7 September 2011.




1 comment:

  1. Hi Kawan-Kawan Skawan,

    Tahniah Dato' Mokhtar Perman.

    Saya jangkakan pertandingan "Skawan Golfer of The Year 2011" akan menjadi bertambah hebat memandangkan ramai muka-muka baru yang sedang mempamerkan kehandalan dan kekentalan masing-masing... umur pun ada yang muda-muda!
    Selepas menyambut Aidilfitri akhir bulan Ogos/awal September, saya berhajat memperbaiki kedudukan keseluruhan saya dari nombor 11 ke "TOP 6"! Bagaimana kawan-kawan lain semua?

    Selamat meneruskan ibadah Puasa.

    DNA

    ReplyDelete